Ishrana, Saveti, Zdrav život

6 KORISNIH SAVETA ZA VITKU LINIJU

Vitka devojka pije vodu

Da li ste znali da i bez dijete i gladovanja možete skinuti višak kilograma i postići željenu figuru? Ne verujete? Evo prilike da se uverite na sopstvenom iskustvu.
Narednih mesec dana sprovedite ovih 6 korisnih i lakih saveta za vitku liniju i smršaćete barem tri kilograma. Napominjemo, bez gladovanja. Probajte!

1. Voda

Vrlo je bitno da unosite vodu u što većim količinama. Ukoliko pre svakog obroka popijete jednu čašu vode, ubrzaćete metabolizam i manje ćete pojesti jer će vam to stvoriti osećaj sitosti. Ako pijete 2 litra vode dnevno trošite 200 kalorija, što na mesečnom nivou iznosi oko 6000 kalorija. I to je već jedan kilogram manje na vagi.

2. Mahunasto povrće

Dokazano je da mahunasto povrće smanjuje apetit. U svoje obroke ubacite grašak, sočivo, crveni pasulj. Ovo povrće je bogato proteinima i podstiče izbacivanje tečnosti iz organizma. Zbog dužeg varenja, satima ćete imati osećaj sitosti u stomaku.

3. Hleb od celog zrna

Ako osećate da morate uz određena jela da jedete hleb, najbolje bi bilo da običan beli hleb zamenite hlebom od celog zrna ili hlebom koji ste sami kod kuće spremili bez kvasca.

4. Preskočite večeru

Jednom nedeljno izostavite večeru. Posle 18 časova nemojte da jedete, čak ni mrvicu. Pijte što više čaja i vode.
Telo tokom spavanja nije zauzeto varenjem obilnog obroka, aktivira se hormon HGH- koji predstavlja najjači sagorevač masti u organizmu. Ovo će vam biti od koristi i ukoliko imate problema sa nesanicom.

5. Zdrava užina

Brza hrana, kao i belo pecivo nikako nije preporučljivo. Obiluju mastima i prepuni su ugljenih hidrata. Oni sprečavaju razgradnju masti u organizmu i šta više podstiču apetit. Zato za užinu pojedite jabuku, šargarepu. Najbolje ponesite nešto od kuće, tako barem znate šta jedete (ako nije prerađena hrana).

6. Sokovi goje

Izbegavajte voćne sokove koji sadrže šećere, jer oni i te kako utiču da dobijete višak kilograma. Oni predstavljaju prave kalorijske bombe i čaša soka može da zameni ceo jedan obrok. Pola litra voćnog soka u proseku sadrži oko 300 kalorija, što znači da ima oko 100 kalorija više nego u istoj količini koka-kole.
Sledeći put kada ste u prodavnici, pogledajte koliko grama šećera na 100ml soka je šećer. Može biti i 10gr na 100ml, što znači da u jednom litru soka imate 100 gr šećera. To je isto kao da ste pojeli 25 kockica običnog šećera!

***

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *