Saveti, Vezbanje i rekreacija, Zdrav život

4 najefikasnije anticelulit vežbe

Anticelulit vezbe

Nažalost, neaktivnošću vremenom slabi jačina mišićnog tkiva, te se stvara idealna podloga za formiranje celulita. Celulit nema veze sa telesnom masom, stoga žene sa idealnom kilažom biju istu bitku kao i one sa viškom kilograma.

Jasno Vam je da svi čajevi, kreme, gipsane bermude, masaže i ostale metode imaju kratkotrajan efekat, jer deluju spolja. Bitno je delovati direktno na jezgro problema! Fizičkom aktivnošću, promenom ishrane i prirodnim oralnim anticelulit formulama na biljnoj bazi možete dovesti Vaše telo u idealno stanje. Promenom načina ishrane i fizičkim aktivnostima, možete postići neverovatne rezultate za manje od mesec dana.

Teorije

Postoje brojne teorije koje tvrde da je najveći krivac za celulit upravo stres. Vežbanjem se telo oslobađa stresa, a samim tim i celulita. Što je najvažnije doprinosi da se posle napornog dana osećate rasterećeno i zadovoljno.

Pre nego što počnete da vežbate neophodno je da znate da trčanje i druge kardio aktivnosti nisu najbolje rešenje u borbi protiv celulita. Zapitajte se da li ste ikada videli celulit i izražen mišić u istom kadru! Naravno da niste! Da biste se rešili celulita neophodno je da jačate mišićnu masu, a ne da radite na njenom smanjenju. Dakle, ukoliko radite isključivo kardio trening vreme je da uključite vežbe snage.

Anticelulit vežbe

Narednih par vežbi direktno pogađaju rizične regije i jačaju određene grupe mišića. Dovoljno je da ih svakodnevno primenjujete kod kuće, koliko god da Vam vreme to dozvoljava. Bitno je samo da ne odustanete i da Vam to postane deo dnevne rutine.

1. Čučnjevi

Kreće se iz raskoračnog stava tako što savijamo noge u kolenima dok su stopala postavljena u stranu. Bitno je da kolena budu u visini nožnih prstiju. Lagano se spustite u duboki polučučanj. U tom položaju zadržite se par sekundi i vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu 10 puta.

2. Iskoraci

Iskoračite jednom nogom, savijte je u kolenu i spuštajte se lagano ka podlozi na nekoliko milimetara od poda. Zadržite se par sekundi i vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 10 puta, a zatim promenite nogu.

3. Most

Lezite na leđa, ruke postavite pored tela, noge savijte u kolenima. Zatim prebacite stopalo preko kolena druge noge. Podignite lagano karlicu, stegnite trbušne i mišiće zadnjice. Zadržite se u tom položaju par sekundi i lagano se spustite na podlogu. Zatim promenite nogu. Vežba se radi u seriji od 10 ponavljanja.

4. Podizanje jedne noge

Lezite na pod i savijte koleno jedne noge, dok druga noga ostaje ispravljena. Vaša ispravljena noga treba da bude u ravni sa savijenom levom nogom. Stegnite stomačne mišiće i mišiće zadnjice, zatim podignite kukove dok telo ne formira pravu liniju. Noga koja je savijena treba da ostane u tom položaju. Zadržite par sekundi. Spustite se u početni položaj. Promenite nogu. Vežbu ponovite 10 puta.

Ovih par jednostavnih vežbi čak zahtevaju manje vremena od anticelulit krema i tretmana. Dodatno ne opterećuju budžet i možete ih raditi kod kuće bez ikakave posebne opreme.

Rezultati će biti zagarantovani i dugotrajni .

 

***

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *