Saveti, Zdrav život

6 loših navika zbog kojih imamo celulit

Lose navike u ishrani

Gojaznost je postala globalni problem. Sa ubrzanim životom došlo je i ubrzano i usputno konzumiranje hrane. Istom brzinom došao je i celulit kao posledica. Kada biste sabrali sve vreme i novac koji ste potrošili tražeći idealno rešenje u borbi protiv viška kilograma i celulita shvatili biste da ste uzaludno potrošili jedno letovanje na Kubi.

Pre nego što se ponovo upustite u bitku sa celulitom, morate da znate jednu stvar: on može da se pobedi, ali ne na one načine na koje ste do sada pokušavali! Da biste razumeli o čemu Vam govorimo neophodno je da prethodno prestanete da krivite genetiku i preuzmete odgovornost za uzrokovanje celulita.

Želite na duge staze da pobedite celulit? Evo od čega treba da se oprostite na tom putu:

1. Loša i neredovna ishrana

Preskakanje doručka i izgladnjivanje svakako nisu Vaši saveznici u borbi protiv celulita. Time što preskačete obroke i što se izgladnjujete postižete to da se celulit nagomilava. Takođe oscilacije u težini dovode do gubitka elastičnosti kože, pa zbog toga celulit postaje vidljiviji.

Namirnice koje sadrže šećer, so, rafinisana ulja, belo brašno i prerađene mesne proizvode, koje se svakodnevno koriste, treba potpuno izbaciti iz ishrane i naći adekvatnu zamenu.

Jedan od najodgovornijih aktera u formiranju celulita je upravo so! So zadržava vodu u organizmu, podstiče grupisanje i zadržavanje toksina u određenim regijama tela.

Osim soli, odgovoran je i šećer koji izaziva insulinski skok koji utiče na stvaranje masnog tkiva i upalnih procesa, zbog čega celulit može biti bolan na dodir u kasnijim fazama.

Verovatno se pitate šta onda jesti ako su sve te stvari toliko loše po naše celokupno zdravlje. Odgovor nije da gladujete, već da nađete adekvatne zdrave alternative za namirnice koje doprinose stvaranju celulita.

2. Fizička neaktivnost

Sa godinama stari i mišićno tkivo! Upravo zbog toga neohodno je da uvedete aktivnosti kako biste se zategli i ojačali mišiće. Kardio će doprineti gubitku kilograma, ali ne i oblikovanju tela i jačanju mišićne mase. Stoga je neophodno da ubacite kratke vežbe snage kako biste preuzeli vođstvo u takmičenju sa celulitom.

3. Cigarete

Pušenje slabi vezivno tkivo i cirkulaciju, time se stvaraju idealni uslovi za zadržavanje vode i taloženje masnoća ispod kože, što direktno dovodi do vidljivih simptoma celulita.

4. Preterano uska garderoba

Preterano uska garderoba i steznici mogu dovesti do usporavanja krvotoka i limfne drenaže zbog velikog pritiska, i na taj način, dovesti do pogoršanja stanja celulita.

5. Stres

Hormon kortizol, tj. hormon stresa, odgovoran je za deponovanje masti u predelima butina,kukova, stomaka i zadnjice. Ovaj hormon izaziva nezaustavljivu želju za svim pogrešnim stvarima i svojom pojavom izaziva alarmantno stanje u celom organizmu. Nemoguće je eliminisati uzročnike stresa, ali svakako njegov uticaj na Vaš organizam je moguće neutralisati. Rešenje je promena loših navika, zdrava ishrana i kvalitetan san.

6. Konzumacija alkoholnih pića

Alkoholna pića se zbog velike koncentracije toksina i kalorijske vrednosti takođe nalaze na crnoj listi. Svojim dejstvom utiču na oštećenje mišićne mase i otežavaju apsorpciju vitamina C, cinka i kalcijuma, te poništavaju njihov učinak na deponovane masti.

Na osnovu svega navedenog, jasno je da znak jednakosti postoji između celulita i loših životnih navika. Naravno, nije baš tako prosto preko noći potpuno promeniti svoj način života – a i nije to jedini razlog zašto nastaje celulit.

Postoje i faktori koji nisu pod našom kontrolom, te je lako izgubiti motivaciju i iznova kriviti sebe. Uz SlimAktiv Pro anticelulit kapsule, prvo potpuno prirodno rešenje koje deluje iznutra, sastavili smo i kompletan anticelulit program. Ovaj anticelulit program će Vam pomoći da se otarasite loših navika i bez rigoroznih dijeta održite postignute rezultate nakon korišćenja kapsula. Uz SlimAktiv Pro recite zbogom celulitu!

 

***

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *