Imunitet, Kardiologija

Natto NKCP vodi računa o organizmu na velikim visinama

Letenje je jedan od najtežih i najsloženijih poslova u koje se čovek ikad upustio i svi profesionalni letači moraju imati neophodne psihofizičke predispozicije i vrhunska znanja jer upravljaju mašinom u trećoj dimenziji prostora. Od onih koji žele da se bave tom profesijom traže se najviši kivaliteti za razliku od mnogih drugih zanimanja. Letači, tačnije piloti, stjuarti i stjuardese moraju da budu uporni, smeli, odlučni, da ne zaziru od rizika, da uživaju u letenju.

Promene u organizmu na velikim visinama

Organizam pilota trpi ogromna fizička i psihička naprezanja, koja se mogu porediti jedino sa najtežim fizičkim poslovima jer čovek nema prirodne predispozicije za letenje. Priroda je čovečje telo osposobila za život i kretanje na kopnu i moru gde vlada pritisak od jedne atmosfere, i opterećenje od jednog “G“,  da se kreće na visinama od oko 2000 metara i brzinama oko 10 metara u sekundi. Pod tim uslovima su letela braća Rajt i piloti u vreme pojave aviona. Posle 50 ili 100 godina od prvih letova, organizam čoveka se nije promenio. Menjala se tehnika, a piloti su leteli sve brže i brže, dostignute su brzine i nekoliko puta veće od hiljadu kilometara na čas, a visine od preko 20.000 metara. Organizam pilota trpi opterećenja od tri-četiri i više “G“. Dakle, psihofizičke sposobnosti pilota se nisu menjale, a razvoj tehnike je od njihovog organizma svakim danom tražio sve veće naprezanje.

Trobmoze dubokih venskih krvnih sudova mogu snaći bilo kog putnika,bez obzira na fizičko stanje, starost ili pol. Sindrom “ekonomske klase“ nije samo ograničen na one što lete ekonomskom klasom. Putnici prve klase su takođe u opasnosti, kao i oni koji putuju autom i železnicom. Mediji širom sveta upozoravaju na opasnost od letenja avionom.Londonski aerodrom prijavljuje jednog mrtvog putnika svakog meseca od tromboze dubokih venskih krvnih sudova. Jedna bolnica u blizini aerodroma prijavila je trideset smrti putnika od tromboze dubokih venskih krvnih sudova u poslednje tri godine, uključujući i čoveka od 28 godina.Tromboza dubokih venskih krvnih sudova je četvrti vodeći uzrok moždanih udara u Sjedinjenim Američkim državama. Oko 2000 Amerikanaca je umrlo od srčanog udara povezanog sa trombozom dubokih venskih krvnih sudova prošle godine (dok niko ne zna koliko još smrti nije pripisano ovoj bolesti). U Narita bolnici blizu tokijskog međunarodnog aerodroma, evidencija pokazuje  prosek od 100 do 150 putika koji su lečeni od tromboze dubokih venskih krvnih sudova odmah po dolasku u Tokio, svake godine. Tri do pet posto njih umre.

natto NKCP

Naš natto NKCP vodi računa o profesionalnim letačima, kao i o svima koji lete avionom. natto NKCP smanjuje gustinu krvi, sprečava slepljivanje krvnih ćelija, odnosno sprečava nastanak trombova. Reguliše holesterol i trigiceride. Posadi aviona se preporučuje redovno i svakodnevno 1 tableta uveče kako bi zaštitili vid, mozak, srce, bubrege, i sprečili negativne posledice kontinuiranog osciliranja pritiska. Posada aviona, takođe, treba popiti 2 tablete pre leta i šest sati od početka leta još 2 tablete bez obzira da li let i dalje traje ili se završio ranije. Oni koji putuju avionom: 2 tablete pre leta i šest sati od početka leta još 2 tablete bez obzira da li let i dalje traje ili se završio ranije.

 

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *